lördag, mars 07, 2009

Tack för idag! :)

Vad underbart med bra arbetskamrater! Idag var det stressigt värre många stunder. Men så kommer man in i lokolen och möter snabbt sina arbetskamraters blickar, (när man kommer in för att skifta nycklar.) Ett litet skämt, ett skratt! Vi har verkligen roligt på vårt jobb och jag trivs. Så bra! :)

Trött som tusan var jag när jag kom hem från jobbet. Barnen var ju på bion och den slutade inte förrän strax efter halv 5. Sedan skulle vi beställa pizza/kebabrulle. Och efter det fick vi-äntligen- fara hem. Äta. Ta det lugnt!

Alice har rymt upp till bästaste mormor och morfar hon. Klart hon skulle sova där. Jag har knappt hunnit se henne dessa dagar. Jobbade ju kväll igår, dag idag. Ja och så vill hon fara. Vem kan hindra henne? ;)

Var ner till min älskade ängel och tände 2 ljus. Vill inte att det ska vara mörkt där. Inte många nätter har passerat vintertid UTAN att det brunnit levande ljus hos vår ängel. Dessutom har pappa satt dit solcellslampor som lyser "inne i kuren".

Nu ska jag fortsätta se melodifestivalens andra chans. Micke och pojkarna sitter nere och ser på roliga hemvideor. De skrattar gott! Tror de är på 5:an?

Elina har precis somnat efter en bad, nässpray, penicillin, alvedon och en flaska välling! Håll tummarna för att hon sover i natt nu. Snälla!!!!!!!

Kraaaaam

Inga kommentarer: