torsdag, mars 05, 2009

Torsdag..

Visst, jag sov liiite bättre i natt...Men inte var det mycket. Ögonen känns fortfarande som sandpapper. Trodde jag skulle få sovmorgon men min kära man tyckte annorlunda. När jag ändå var vaken tänkte jag följa med min goa vän E till Lycksele. Men så blev det inte. Hoppas att det går bra för dig vännen...
Hade velat fara på dollars jag med. ;) Men men...

2 födelsedagar på ingång. Imorn är det gubben som blir 1 år från 40 och på söndag är det min bror som fyller 30. Hej å hå.
Ingen aning vad som ska köpas. Och här verkar man sitta fast.
Tänker mer och mer på vad mediumet sade...

Ha en trevlig torsdag mina vänner...

Kram

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Till Lycksele?? Kommer du därifrån eller känner du många, någon där? Jag är född o uppvuxen i lilla Lycksele..Flyttade hit till S-vall då jag tatt studenten. Är "76:a".

Kram

Ps! Ny tävling hos mig o denna gången är det 400kr som ligger i potten =)Ds

Anonym sa...

Ja du vännen! här har det syndats idag, har ingen ork. Vet inte hur mycket glass jag ätit, för jag har börjat fått ont i halsen...

Jag tycker ungarna är sjuk jämnt nu för tiden och jag som blir smittad hela tiden...

Kram