tisdag, januari 27, 2009

1 barn.

Ja, nu är bara ett barn hemma och mysar med mamma. Syns att Elina är mycke piggare idag. Känns bra i mammahjärtat.
Vi har inga planer alls för dagen. Vi bara tar det lugnt.

Isac slutar kl 12.10 idag. Då gissar jag på att datorn blir upptagen ett tag. Inga läxor har han på tisdagar. Så då blir de "Sune"spel på högsta nivå. *skratt*
Isac har dessutom infört en "datakassa" där vi ska lägga en krona för varje gång vi lånar hans dator. ;) Han är inte dum den grabben. (dock hade han väl kanske fått lite hjälp av mormor med den idén.)
Så bäst att ge hen några kronor idag då. ;)

Alice är på dagis till kl 14. Imorgon är sista dagen innan helg för henne. Och nästa vecka följs vi ju åt. Kl 9.30 ska Elina ha sin inskolning. Innan dess ska Alice ner till tandläkaren.

Börjar få lite ångest för de här med inskolningen. Hon är ju så liten min tjej. Kommer bli svårt att lämna henne...Säkert svårare för mig än för henne. ;P

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag minns båda ggr, och det gjorde så ont i mamma hjärtat att lämna dom... =(
Men det går ju bra, så man ska inte oroa sig i onödan. ;)

Idag är äntligen Tilda feberfri, om man vågar säga så? Hoppas barnen får vara friska nu, gud va jag längtar efter sommaren!!!