onsdag, januari 28, 2009

Strömsund resa!

Ja, det blev det idag! Mamma ringde och frågade om vi skulle åka i väg.
Ok då. ;) Jag var inte så sen på att svara. Länge sedan man var i ström nu.
Lämnade Alice på dagis och sedan åkte vi.

Ett besök på Helens kläder blev det. Det var rea, men inte så mycket att fynda direkt! En besvikelse. Dollarstore skulle vi på naturligtvis. Köpte de gamla vanliga. Skurmedel, diskmedel och sånt. Hittade halksockar till lillan och halkstrumpbyxor. Super nu när hon går och inte halkar omkring! :) Bra pris dessutom.

En fika på simonssons tog vi innan vi körde hemmåt igen!

Nu är mamma och hämtar barnen. Jag ska ta å byta bjöjan på min lilla gumma. Luktar inte gott. Varför är de så att små barn ALLTID ska bajsa när man precis har bytt till ny blöja? Haha!

//Kia

3 kommentarer:

Therese sa...

Måste nog också till ström å bunkra i dagarna, Dollar är verkligen bra på det sättet, för köpa våtservetter på ica då blir man ju ruinerad :-)

Anonym sa...

Jäklar vad synd att jag inte visste att ni var i ström idag, jag var nämligen också där, med BANKBUSSEN, stod inne på ICA. Vad duktig du varit med träningen, i morgon ska jag iväg på ett pass som heter Challange. Kram kram

Anonym sa...

Ah, såg just att det var igår ni var i ström, jag var där idag, torsdag. Kramar