lördag, januari 24, 2009

Hemma...

Ja, nu var man hemma igen.

Alice tyckte att bion var jätteskoj. Jag tyckte att de kändes som jag hade sett den redan. ;) Man har ju läst böckerna. Då har man sett filmen. ;) Huvudsaken Alice var nöjd. Då är jag nöjd.

Bra att man får egen tid med ett av barnen ibland. Sist de var bio så var det ju jag och Isac. Idag ville han hellre gå på innebandyn så de löste sig bra!



Bara Elina hemma. Både Isac och Alice ska sova hos sin älskade mommo och moffe! Hoppas Alice sover i natt och inte hostar så mycket. Synd om de andra annars....



Elina kändes varm när vi kom hem. Och visst...38.1 hade hon i temp. Nu börjar det om. Som jag tidigare sagt många gånger i veckan. VARFÖR blir jag förvånad?



Ska ta å bada min lilla skitiga fröken. Hon är inte lite skitig vill jag lova.

Sedan blir det sängen för hennes del...



Själv ska jag se på körslaget. :)



//Kia

Inga kommentarer: