torsdag, januari 29, 2009

Det okända!

Jag har alltid varit intresserad av "den andra sidan" och tror skarpt på ett liv efter döden. Jag har besökt ett medium som berättade saker som ingen annan skulle kunna veta än de änglar som hon pratade om.

Idag har jag bokat tid hos ett medium i Backe. Ska bli spännande å fara dit. Mamma fick ett presentkort av mig i julklapp och då passade jag på att köpa ett till mig själv med. :) det blir vi och svägerskan som åker. Blir en intressant kväll! :)

Kan inte tiden gå fortare nu så den dagen kommer????

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjejen...
Åh så häftigt..hade jag bott "hemma" nu hade jag gärna följt med! Men jag har ju turen att min kära granne är ett medium..
Berätta gärna hur det gått!!

Kramar Britta från Borga!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britta: Ja, det ska bli skoj som tusan! Men har du ett medium till granne??? Inte lite fusk! Jag hade väl bott inne hos henne om jag vore du! ;)
Lovar berätta hur det gått. :)
Kram kram