torsdag, januari 15, 2009

Hett bad!

Ja, det tog jag mej ikväll. Skönt som tusan.
Huvudvärken vägrar försvinna. Inte halsontat heller. Men jag vägrar bli sjuk. Så är det.

Barnen ligger i säng. Isac i sin säng. Elina i sin. Alice får sova med mamma och pappa inatt! Vill hålla koll på henne när hon har feber. Hon fick just alvedon igen. Hoppas att hon får sova i natt. Mammas hjärta...

Imorgon är det fredag och det betyder helg...
Men vad betyder helg egentligen? Alla dagar är ju lika?

Ha en fortsatt trevlig torsdagkväll!

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://tallbacka.blogg.se/2009/january/award.html

Anonym sa...

Ja jag har verkligen kommit igång nu och jäklar också om det inte ger resultat, då blir jag ledsen :P Ja i Dorotea finns det inte riktigt lika mycket att välja på, men jag hörde av mammsen att det går spinning nu också :) Kram kram