fredag, januari 16, 2009

Massage!

Åh, jag känner mig som en ny människa efter massagen hos bästaste Ulla-Märta!
Det hade gått bra för barnen och min lilla mamma här hemma medans jag var borta! Tack snälla mamma för att du ställer upp! :)
Har lagt Elina i sängen för att sova. Hon har inte sovit mer än en kort stund på morgonen så jag tyckte det var en bra idé. Hon somnade på stört när jag lade ner henne i sängen!

Nere på ett täcke på golvet sussar Alice sött. Tar på krafterna att inte ha sovit i natt! Ska tempa henne sedan då hon vaknar!

Isac följde med mormor och kusinen hem till mormor och morfar! De skulle bada i badkaret där. Tack gode gud så hade Isac ändrat sig om badplanerna ikväll. Så slipper man stressa. *phu*
Han får bada imorgon istället. Då hinner han bada längre!

Föresten. De är bara -14 grader ute nu! Gisses vilken skillnad!!!!!!

//Kia

Inga kommentarer: