torsdag, januari 15, 2009

-25 grader.

Ja, så var kylan här igen. Ena dagen tö andra dagen kallt! Så har det varit den sista tiden. Brrr. Frös när jag körde Isac till skolan. Elina tyckte också att det var kallt. Tur vi har nära ändå.
Alice stannade hemma och kika på tv. Hon vaknade med ont i halsen och lite hosta imorse. Jag känner också av min hals. Får se hur det utvecklas. Hoppas de går över snabbt!
Jag ska ju på vattengympa ikväll... ;) Och Alice har ju sin julgransplundring att se fram emot i morgon.
Bara att vänta å se.

Måste hämta in massa ved så vi slipper frysa inne idag iallafall... Väntar dock ett tag till så de hinner ljusna ute. Så svårt att gå med massa ved i mörker.

Mina tjejer ligger på filten i vardagsrummet. Elina sover. Alice ser på barnkanalen. Samtliga barn var vakna kl 6 imorse. Jag blir tokig! Varför sover de inte när de kan????? Isac vaknade av Mickes alarm på telefonen (som han som vanligt är sen att stänga av) Och sedan väckte Isac upp övriga barn genom att prata på...
Försöker förklara för barnen att de ska passa på att sova nu när de får på morgonen. Snart måste vi upp halv 6 på morgonen. (när jag börjar jobba) DÅ kommer de säkert vara trötta! ;)

En innedag blir det idag!
Vi som skulle hälsa på söta E och hennes barn! Får bli en annan dag då. Trist!

//Kia

Inga kommentarer: