fredag, januari 23, 2009

Bättre natt!

Ja, jag tror att natten varit bättre. Jag tror det. Vet inte. Kommer inte ihåg. Minnet blir suddigt. ;)
Ingen feber på lillan varken igårkväll eller imorse. De bådar gott! Men hennes öga kleggar! Ska försöka tvätta de nu på morgonen och se hur det ser ut. OM jag måste ringa ner på sjukan och få salva. När man själv var liten så användes inga salvor. Då minns jag att man fick sitta med ögat i en kopp och blinka! ;) *skratt* Har koktsaltspipetter hemma. Så vi ska nog kunna fixa det. Får se.

Ska göra Isac redo för skolan nu. Och köra ner sallad till lilla mamsen!

See u later!

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack vännen! För vad du skrev...
Åhh vad jobbigt när de är sjuka , man vill ju att de små ska vara friska jämnt ju...

Hoppas du får en fin helg
Kramar om dig

Anonym sa...

Jag har aldrig använt salva på Neo och han har haft ögoninfl. ganska många gånger, det brukar ge med sig på några dagar, men det är klart med flera barn är det ju lätt att det bara går runt runt. Men salvan innehåller antibiotika också tänker man på den där resistensutv. så jag försöker iaf att undvika allt så långt det går. Hoppas ni piggnar på er snart och att migränen försvinner!