måndag, januari 19, 2009

Mammas gumma!

Hon bara sover. Känner mig så hjälplös. Nu har hon sovit sedan kl 13.25....
Tempade just henne. 39.1. Inte konstigt att hon vill sova. Mer alvedon. Lilla vännen min.
Inget kan man göra.
Ringde nyss dagis och meddelade att hon inte kommer något mer denna veckan. 6 barn är sjuka på hennes avdelning. De är ungefär halva gruppen. Snacka om manfall...
Jag hoppas att det vänder snart...

Jag har förberett middagen. Potatisen kokar. Blir korv, ägg och potatis. Ja, vet! Inte speciellt avancerat. Men de finns verkligen varken matlust eller ork just nu.
Skulle göra vad som helst för att bara få lägga mig och sova några timmar.

Far på kvinnosimmet ikväll. Inte för motionens skull. Lär nog inte orka simma många meter. Mest för att få vara själv en stund. Basta lite. och bara vara....

Nu vill jag att kl ska bli 16 så gubben kommer hem. (nog för att han far lika fort känns det som, på innebandyn med Isac...)

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars er!! Håller tummarna för att ni blir friska fort!!