fredag, januari 30, 2009

Så var det kväll då!

Och helgen har startat! Är fortfarande mätt i magen efter min hamburgare till middagen. Den var sjukt god vill jag påstå. ;) Bara så ni vet!

SVINKALLT i vattnet på badhuset! Herregud! Folk fryser ju ihjäl där. Trodde de skulle hålla 28 grader iallafall. Men när tempen kryper under 27 då är det inte mänskligt att bada! Man kan ju bli sjuk för tusan. Alice badade inte många minuter idag! Lät så roligt. Hon menade på att vi tvingat henne att bada! *skratt* Jo, men absolut. De var vi som stått och tjatat hela dagen om när badhuset öppnade. Haha! Barn är för söta!

Tyst i huset. Barnen tjatade till sig att få sova hos mormor och morfar. Och visst fick de det. Efter lite tjat som sagt....

Elina har just somnat efter en flaska välling! Hon är pigg igen nu min gumma. Nu känner jag igen henne igen. Mitt matvrak! ;)

//Kia

1 kommentar:

Therese sa...

Hi, hi ja du my way är som guda sänt när man har noll energi/bråttomt med annat. Här är det kaos, men jag siktar på att få upp tapeterna idag så man kan börja använda köket igen, annars rullar vi snart fram... :-)