tisdag, januari 20, 2009

Zzzzzzzzzzzzzz

Tjejerna sussar gott. Alice i soffan och Elina på sitt täcke i köket. (hon somnade på köksgolvet när jag stekte köttfärs så jag fick bära henne till vardagsrummet)
Inte nån feber som är hög än så länge för Alice iallafall. Ligger kring 38. Nu MÅSTE de bara vända. Snälla????????????

Middagen är förberedd. Bara att vänta på att kl ska slå 16 så gubben kommer hem. Intressant liv man har egentligen! Men de är många som är inne och läser iallafall. ;) Ser att de håller ett snitt på 1000 besökare i veckan. Alltid trevligt!

Ikväll funderar jag på om man ska fara och röra sig lite? Kanske fara på gymmet? Röra på döfetan. Eller en långpromenad. Vi får se. Nåt måste göras... Absolut!
Jag vill ju verkligen inte gå upp alla kilon som jag kämpade bort... Men så var det de här med orken. Vart finns den? Någon som vill skänka mig lite?

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, Nova åkte också dit. Huvvaligen säger jag bara. Nova har också världens hosta + feber & så ingen sömn på det. Men idag tror jag bannemej det håller på att vända. Nu har hon inte haft feber sedan igår vid 19-tiden. Hon har ätit massor & sagt "mm gott mamma" & bara att få i sig lite käk är ju guld värt då hon knappt ätit något på 4 dagar. Men som det ser ut nu blir Nova hemma från dagis hela veckan, det har verkligen varit en etrig förkylning som förhoppningsvis snart är över. :( Själv överlever man dagen genom att knappra tabletter, är också rätt förkyld :( Hoppas Alice får må bättre! Jag berätta för Nova att hon också var sjuk å då sa hon "lilla Alice", fast jag tror hon menade "stackars Alice".. Hehe :) Små trollen! Kram på er!

Anonym sa...

Ha ha - men det är just den "tråkiga" vardagen hos andra som är intressant att läsa om *skratt* (ja vilka intressen man har va? ;-) )

Men du - menar du att du har kring 1000 UNIKA besökare i veckan?? Det är ju riktigt mycket!