torsdag, januari 15, 2009

Mina vänner!



Läste en annan blogg på förmiddagen. En tjej som skrivit om sina vänner. Jag vill göra detsamma. Utan mina vänner vore jag inget! Ibland kan man känna sig så ensam. Men jag vet att jag inte är ensam. Jag VET att jag har underbara vänner som bryr sig om mig. Vissa har fått en stor plats i mitt hjärta!

De är de VÄNNER som jag vet att jag kan lita på i vått och torrt...Vänner som ALDRIG skulle tveka att komma mitt i natten om så behövdes. Vänner som man ALLTID kan lita på.


De vänner jag håller extra hårt om är de vänner som befinner sig på samma våglängd som jag. Vi har väldigt mycket gemensamt. Vi vet vad den andre ska säga INNAN man har sagt något.

Man vet att den andre mår dåligt.

Jag ÄLSKAR mina vänner över allt annat i världen. Och jag hoppas att de känner så för mig.

Jag nämner inga namn. Jag tror att de verkligen är mina vänner VET vilka DE är....


En stor kram till MINA VÄNNER!
TACK för att ni finns!
//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vänner ska man va rädd om! Dom förgyler ens liv och jag skulle inte klara mig en dag utan dom!

Anonym sa...

Vad fint du har skrivit, vänner ska man verkligen vara rädd om. Kram