torsdag, januari 22, 2009

Ska de jäklas så ska det!

Varför blir jag inte brydd?????
Suttit i tele 3 gånger med löner idag! De har strulat till de bra...Tydligen kommer pengar att sättas in på mitt konto. Pengar som jag inte ska ha?
Som jag ska ha i februari och mars? Herregud. Ingen koll alls...
Måste se till att snabbt föra över pengarna till sparkontot direkt då de kommer så inget hinner handlas upp av misstag!
Som sagt, varför blir man inte brydd?

Dessutom hade jag skrivit på min ledighetsansökan att jag skulle vara ledig t.o.m. den 16 Februari. Så alltså ska jag inte börja jobba den dagen! Nähä, hur fan tänkte jag då?
Så nu blir man ledig den dagen. Och på tisdagen. (som är min lediga dag enligt schema) För att sen börja jobba på onsdag och torsdag och sedan vara ledig i 3 dagar. Mjukstart för Elina efter inskolningen...

Allt på en gång... SUCK!

Vart är mitt huvud? Måste ha tappat de nånstans....

1 kommentar:

Anonym sa...

Märker INGENTING, det som känns sååå frusterade. Har inte ätit godis, chips, kakor sedan nyår så jag tycker att det borde hända ngt. Själv då, märkt ngr fler resultat sedan sist vi sågs? För då märktes det MYCKET :D KRamar