onsdag, januari 21, 2009

Träningsvärk!!

Ja, nog känns det att jag lever idag! *skratt* Vilken UNDERBAR känsla!
Finns de något bättre än träningsvärk? Då man känner att man tagit ut sig? Jag blir ännu mera sporrad.
Får se om jag kan hålla mina planer. Tror jag kommer skippa gympan på tisdagar. Kommer ändå inte kunna vara på mer än 3 tisdagar av 5. (då jag jobbar kväll de andra 2) Känns dumt att slänga ut pengar för det! Bättre att köpa ett styrkehallskort och träna när jag vill.

Detta är planerna:
Måndagar: Simma
Tisdag: styrketräning (antingen på kvällen eller mitt i dagen innan jag börjar jobba)
Onsdag: vila (eller bad med barnen)
Torsdag: vattengympa
Fredag: vila
Lördag: Styrketräning
Söndag: vila/ev kort pass styrka

Utöver detta ska jag försöka promenera på luchrasterna på jobbet. Jag längtar nästan till att börja jobba. Hör ni? *skratt* Nä, men de är som lättare att komma igång på riktigt då. Nu känns de som man bara sitter på rumpan.
Innan sommaren ska massa kilo bort! Så de så!

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är det härligt med träning. Och att träna styrka är grymt kul, man blir aldrig less för det finns så himla mycket att göra :) Det är inte så enformigt.

Jag tycker förresten att vi ska ta en grillfest i sommar :) Det är ju ett tag kvar, men det skulle vara kul :)

Kram

Anonym sa...

Själv har jag blivit dunderförkyld och måste inställa alla mina träningspass, faen också rent sagt, jag som just kommit igång. Här ska också kg rulla bort till sommaren ;) Massa pepp till dig. kramar