onsdag, januari 28, 2009

Godmorgon!

Ja, denna natten var bra den med. Otroligt! Känns som jag sover alldeles för hårt i stället. Vaknar med huvudvärk... Aldrig är det bra!

Tjejerna sover fortfarande sött. Isac ska snart på skolan. Idag ska min lilla mamma hämta hem dem alla. (Isac, Alice och kusin Casper) Hon är visst ledig.

Jag har världens träningsvärk idag. Inte direkt förvånad som jag körde på igår. Men det känns bara underbart! Jag vill känna att jag gjort något! Redan sugen på nästa träningspass.
Man kanske inte ser så dum ut till sommaren ändå? Om man lyckas hålla igång träningen vill säga.

Vägde mig. nu väger jag samma som för 8 år sedan. Jag borde vara nöjd. Men de är jag inte. ;) Konstigt det där. Det dög ju då? Varför inte nu? Men kroppen har en helt annan form nu. Efter 4 graviditeter. *skratt* Ska träna, träna tills jag blir nöjd! Haha!
Vikten skiter jag i. Nu ska här bygga muskler med...

Nä, nu ska jag kolla så Isac blir redo.

//Kia

Inga kommentarer: