torsdag, januari 15, 2009

38,5 grader...

Är temperaturen på Alice just nu...Mammas lilla (stora) tjej! Tycker så synd om henne. Halsen gör så ont säger hon och från bröstet "skräller" de när hon hostar!
Så kom alltså "baskiluskerna" till vårat hus med. Jag läser och hör på "byn" att fler är sjuka.
Är ju den tiden nu. Så varför är man förvånad? Snart är de nog resten av barnaskarans tur...
Jag gruvar mig lite för dagis med. När Elina börjar... Hej å hå.
Livet som småbarnsmamma.

Min hals gör också ont. Får jag med klaga lite? ;) Gör ingen större skillnad... Lika bra att hålla tyst. *skratt*

En lugn eftermiddag blir det här hemma iallafall...
Tv´n snurrar på, på barnkanalen. Isac är hemma från skolan nu. Elina springer runt bordet...
Själv, ja själv har jag datorn i knäet!
Ska röra på rumpan lite och lägga in mer ved i kaminen...

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch stackars er, men de är ju som du säger, de flesta är ju sjuka på nått vis, å denna vinterinfluensa behövde tydligen kyla för att få fart säger dom, å här sitter vi med -25... Hoppas hoppas vi klarar oss, i alla fall Alfred klarar sej!
Hoppas det går fort över för er i alla fall!
Kram