söndag, januari 18, 2009

Välkommen huvudvärk!

Ja, skallen bankar. Inte mycke sömn i natt heller. I natt hostade Alice så jag trodde hon skulle kräkas till slut.
Lillasyster satte sedan i gång hon med. Så nu är hon med sjuk. *jippi* Tycker så synd om mina tjejer. Elina var så hes i rösten och de hördes att hon var täppt i bröstet. Precis som de började för Alice i torsdags...

Ja, nu vet man vilken vecka man har att se fram emot. Skoj värre...
Jag vill få en natt sömn! Såååå underbart det vore!!!!!

Man får de de positiva i de hela. BÄTTRE att Elina blir sjuk nu än om 2 veckor. Då är det ju inskolningsdax på dagis. Har ju sagt till på jobbet att jag kommer den 16:e. Så skulle något förändras får Micke ta inskolningen...

Nä, om man ska ta å fika något kanske...

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Va tråkigt att töserna är sjuka. Det är ju så synd om dom små när dom blir sjuk, själv blir jag alldeles gråt färdig bara Melvin har feber! Tur att han har hållt sig frisk lääänge nu! Ja det är otroligt smittsamt det här med bebisar! Ska bli väldigt intressant att få se va som ligger och boxar i min mage. Pojke eller flicka! Har en bra dag! Kram