söndag, januari 25, 2009

Here we go again...

Några timmars sömn. Men ryckigt. Flyttade ut ur sovrummet kl 3 i natt. Intog plats i Isac´s säng som stod tom.
Elina grät och ropade efter mamma. Nu fick gubben ta lite ansvar han med.
Men hur lätt är det att sova när man hör sin lilla tjej ledsen?

Dörren står på glänt inför en ny vecka. Sista veckan med Elina hemma. Sedan blir det dagis.
38.6 grader startade dagen för Elina. Feber... Mitt huvud snurrar runt runt.
Imorn ringer jag ner på sjukan igen. De kan inte vara möjligt att man ska ha feber till och från så länge. Tycker så synd om min lilla gumma.

Vad som händer idag? Inte mycket. Ingen ork, ingen lust.

//Kia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alva har haft feber från förra lördagen konstant. Började på torsdagen den 15 och än har hon feber. Sån tur är hjälper iaf alvedon. Dom gör inget på sjukan så länge alvedon hjälper. Men jag tror jag ska ta och kontakta dom igen imorgon ifall hon fortfarande har feber... Det sliter ont på de små och för att inte tala om föräldrarna. Krya på Er!! Mvh Linda

Kristina "Kia Svanberg" sa...

LindaN: Ja, man blir galen när inte de går över. :( Tar på hela familjen. Du, jag skulle gärna vilja ha lösenordet till din blogg? ;) Om jag får vill säga!
Du kan maila på dorrokia@hotmail.com
Kram och krya på er!

Anonym sa...

Men Kia; hon har inget lösenord på bloggen! Jag brukar läsa den och jag har inte stött på något lösen :-)