fredag, januari 23, 2009

Om jag inte skriver mer idag....

Beror det på att århundrandes migrän har bosatt sig i mitt huvud. Varför blir jag förvånad? Har inte haft så här kraftig migrän sedan jag gick högstadiet. Men just nu. När allt annat känns jäkligt så dyker den upp som ett brev på posten.

När jag kom hem efter att ha lämnat Isac på skolan så gjorde jag Elina redo för dagen. Dåååå började det. Jag tappade bort delar av mitt synfält. Tecken nr 1. Sedan började jag må illa. (dock ej så jag behövde kräkas, men nära därpå) Tecken nr 2. Sedan kom panikångesten...Oväntat. Så fort jag blir minsta orolig för något så dyker den upp. Fan fan fan!!!!!!!
Nu sitter jag med världens huvudvärk. Jag vill bara gråta. Stackars barn som måste se mig så här.

Skulle behöva krypa ner i sängen och sova. För de är då migränen går bort. Men vem har tid med det? När man har en 4 åring och en 1 åring att ta hand om? Och en 7 åring som ska hem från skolan kl 12.

Livet är underbart ibland...
de bara snurrar på....

//Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur är det med Alice nu? Är hon redo för dagis på måndag? Nova är verkligen pigg nu även om hostan sitter kvar, dock inte så mycket. Men vilken vecka det har varit! Hujedamej! Man har inte sovit många minuter känns det som. Också oron på det, jag kan varken äta eller sova på grund av oron då Nova är sjuk. :( Nu när man slappnar av känner jag hur förkylningen har satt sig på mig, men men, det är ju skit samma egentligen bara Nova är frisk & kry. :) Hoppas Elina fort kryar på sig också! Kramis!

Anonym sa...

Men herregud....du kan ju mitt nummer. Jag hade nog kunnat roa dina barn med så du fick kurera huvvet ditt!! Vet ju hur jävligt d är med migrän!! Kram