fredag, januari 23, 2009

Fredagkvällen är här...

Jag sitter nere i soffan. Ser på lets dance å slösurfar...
Isac sover hos mormor och morfar. Micke har gått upp med Elina till sängen.
Alice ligger under bordet och äter godis.

Det sedvanliga badet var ju ikväll. Micke och Isac badade och jag och tjejerna tittade på. Hade fortfarande väldigt ont i huvudet då, men det gick.
Shoppade lite välling till min söta (och sjuka) vän (så hennes dotter inte skulle behöva gråta) innan vi for hem. Levererade det. Körde Isac till mormor och morfar. Sedan hoppade jag i säng 45 minuter. Så skönt att bara få blunda. Tänk om jag hade fått gjort det tidigare idag?
Klev upp och spillde i ett HETT bad som jag låg i några minuter innan de kändes som jag började koka. ;)

Det var kvällen det.
Ska se lite tv innan sängen blir aktuell igen.
I natt hoppas jag på en GOD natt sömn. Nu är ju barnen rätt pigga så de vore ingen omöjlighet...

Stor kram till er alla! //Kia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och du ska veta att du är en ängel för det!! Skulle jag inte varit så sjuk skulle du kunna fått en kram :) Man blir alldeles tårögd över att det finns såna som du som hjälper till. Tack ska du ha! Även om det var bara lite välling :D Hoppas du sover gott i natt och att huvet känns bättre snart! Kram

Anonym sa...

Hoppas du får sova gott i natt!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Jag ställer upp när som helst! De vet du! Vad har man vänner till för? Jag vet att ni skulle göra detsamma för mig! Hoppas vi kan ses allihopa snart! Krya på er! Kram

Anonym sa...

Ja allt för mycket handlar jag inte nu, för jag vill ju verkligen tappa ngr kg först. Men liite kläder måste jag bara handla, det är ju såå roligt :P och roligare ska det bli! Sitter och väntar på att få se resultatet av Lets Dance ikväll. Trevlig kväll. Kram kram