söndag, januari 11, 2009

1 timmes promenad!

Så härligt! Jag gjorde det! *weeee* Nu gäller det bara att fortsätta också.
Hade supertrevligt sällskap av E och lilla (numera ganska stora) L.
Elina sov så gott i vagnen hela tiden, och sover fortfarande gott. Skönt med frisk luft!
Tyvärr blåste de på rätt bra ute, men men. Man kan inte få allt!
På vägen hem stannade jag till vid Ica och inhandlade lite saker till Elina. Gröt, tvättlappar osv.
E och L fortsatte sin väg hemöver.

Sedan, när jag hade handlat klart, så hade jag sådan tur som stötte på U som jag fick sällskap av på vägen hem! Trevligt!

Jag är på superbra humör efter min promenad. Livet känns enklare. Jag vet ju att jag mår bra av att röra på mig....MÅSTE komma igång igen.... MÅSTE!!!!!!!

Isac och Micke är på mb. Isac är på kalas och Micke är i styrkehallen och tränar.
De kommer hem vid kl 14 en sväng innan vi ska tillbaka till sporthallen för att kika på innebandyn.

Ska försöka få Elina att vakna snart så hon hinner äta lite innan vi far!
Ikväll blir de tidig kväll för barnen...Även för mig.

//Kia

Inga kommentarer: