måndag, januari 12, 2009

Änglar finns!

Ja, både de som skyddar och hjälper oss från andra sidan. Och så de änglar som är hos oss på jorden! Mina föräldrar är 2 av de sistnämnda! De ställer upp i vått och torrt! Imorse ringde jag och frågade min pappa vart jag kunde få tag på sand att sanda ute på gården med. ½ timme senare tittar jag ut genom fönstret. Hela gården är sandad!
TACK snälla bästaste pappa!!!!!

Nu är Alice på dagis! Hade tänkt gå in och prata med fröknarna på den andra avdelningen (Domherren) som Elina ska börja på snart. Men så kom varubilen precis och jag var tvungen att flytta på bilen snabbt! Får ta det i eftermiddag istället.

Nu ska jag och Elina den fina bara ta det lugnt! :)

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

jasså ska hon börja på Domherren, va jobbigt du får inte ha barnen på samma avd. Tur att de ligger vägg i vägg iaf. Jag tycker att Domherren är toppen iaf.