tisdag, januari 06, 2009

Några ryck...

Ja, det har vi lyckats med hemma idag!
Micke och barnen skottade snö. (de kom 1 dm på morgonen)
Nu börjar de bli kallt igen....Man hinner inte med i väderssvängarna...
Jag var ner på jobbet och valde schema för framtiden. (går ner från heltid till 85%) Blir nog ganska bra....
In och handla en snabbis.
Hem, ta bort julen på barnens rum! Här nere har julen varit borta sedan i fredags....
Renbädda alla sängar.
Dammasuga övervåningen...
Förberett maten-köttfärssås och spaghetti blir det idag!

De var nog dagen i stora hela.
Hungrig är jag så vi äter nog snart. Ska slå på vattenkastrullen.

Ikväll ska jag ner till min ängel och tända nya ljus.... Vill inte att de ska vara mörkt där...

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad klok du är som inte jobbar heltid! Fattar inte hur jag ska kunna hinna jobba nått alls å jag har bara en...
Men det ger sig väl!
Åh effektiv så de är det värsta ;) var tar du energin ifrån?

Skönt med vardag igen!
Ha de fint!