torsdag, januari 08, 2009

Skola drygt en timme!

Varit med Isac skolan en stund nu på morgonen.
Roligt att se vad de hittar på...
Innan jag for hem så läste fröken en saga. Jag blev trött i ögat. Mörkt ute, nedsläckt klassrum och tända ljus. *mysigt*
(men för jag som knappt sovit i natt blev det sömningt;)

I helgen är de kalas för hela slanten som gäller. Alice ska på kalas på lördag och Isac på söndag! :) En rolig helg för barnen med andra ord...

Lägga omkull mig på soffan-de ska jag göra nu!

//Kia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

KOllade in läget och ser ju att jag missat att gratta Elina på hennes 1-års dag!! Så grattis Elina i efterskott! =)
Shit va tiden går fort, tycker det var nyss du fick henne....och min lilla vilding är redan 18 månader... =/
Det går alldeles för fort när dom är små.
Kram