torsdag, januari 08, 2009

Rört på fläsket!

Äntligen har jag rört på fläsket lite! De var jobbigt men sååå skönt efteråt! Eller hur U? *skratt* Vi ses väl nästa torsdag igen? ;)

Nu har jag fikat och är på väg i säng. Trött och hoppas på att få sova i natt!

Haft besök idag av M och hennes K! Trevligt trevligt! Surra lite skit! *skratt* Fika....Ja, ni ser! De var bra att jag tog mig iväg ikväll. Nu jäklar MÅSTE jag komma igång igen.

Bort ska dessa överflödiga kilon. Men jag vill leva och må gott också....De ska funka! ok?

Sov gott! //Kia

1 kommentar:

Therese sa...

Tjingeling, ja jisses så länge man varit borta... Så jag måste ju passa på att gratta din lilla prinsessa i efterskott! Tänk nu är det drygt ett år sedan vi satt ett gäng tjockisar på fiket å väntade på vad som skulle titta ut ur våra magar :-)