fredag, januari 09, 2009

Trött i ögat....

Jag har sovit dåligt i natt med. Mina ögon går snart i kors. Blir cola idag för att jag ska hålla mig vaken....
Vet inte vad Elina börjat med. Hon drack välling kl halv tolv i natt! och kl 5!!! Var vaken och pratade...När jag ville sova. Jaja! De är väl nån växtperiod eller något! *skratt*
Men äta mer på dagen kan hon verkligen inte göra... Hon äter så hon håller på att spricka!

Så här kan en dag för Elina se ut:

Kl 6-7 full flaska välling
kl 8-9 gröt
kl 11-12 mat + frukt
kl 14 ca mellanmål
kl 16 middag
kl 18.30 gröt
kl 20.00 full vällingflaska!

Tänk då att hon slängde in en till välling i magen i natt....
Men så är hon rund och go min lilla gumma! ;)
Kort och tjock som sin mamma. (med sitt pappas huvud, vilken kombination)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Jag har inte varit på BVG och jobbat. Va inte där jag fick jobb. Utan jag var på 23:an och det gick inte, med tanke på deras tider. På sin rast måste man kunna lämna arbetet. Då ska man inte behöva vara där. Det ska alla ha rätt till. Och det var inget som skulle fungera för min del. Men nu är jag tillbaka på sjukan och allt rullar på som det ska igen. Kram