tisdag, juni 16, 2009

1 dag kvar!

Snart har man semester en månad! Ska bli sååå skönt.
Känns att kroppen ställt in sig på semester med. ;) Jag är slut i knoppen. Hihi!
Så imorgon kl 17 lämnar jag jobbet för att återkomma i Juli. Kommer ändå sakna mina goa arbetskamrater och mina gamla.

Alice sov som en prinsessa i natt och imorse hoppade hon ur sängen för att visa sin mamma sina fina örhängen! :) Mammas gumma. Hon är stor nu... Tiden går fort! Tänk att hon ska fylla 5 år??? Att Isac blir 8??? Å mammas bebis redan är 1½ år. Jag förstår inget. Inget...
Att de snart är 6 år sedan min ängel föddes? Allt känns som om de vore igår.
Själv blir jag inte en dag äldre ju...

Isac var nöjd idag. Hans bärbara dvd kom. Han har sparat ihop pengarna själv. (precis som med datorn) Så stolt över honom. Undrar just om han somnat ännu eller om han ligger och tittar på den? Tjejerna sover sött de.

Jag har varit ute på en timmes promenad. De blåste som tusan men de var skönt ändå. Kände att jag var tvungen att röra på mig. Varit mycke i huvudet idag...

Nu ska jag kolla runt på alla mina favoritbloggar innan jag ska sova. Så man orkar upp imorgon igen!

Kram på er alla!

4 kommentarer:

Vendela sa...

Ja, det var verkligen jättemysigt! Så kul att det ääääntligen kunde låta bli att regna för en gångs skull, så man kunde hitta på något skoj!

Så skönt med semester - och du ska se att nu kommer sommaren....

Bärbar dvd har vi också skaffat till dottern inför den långa bilresan uppåt senare i sommar...den var från Ellos till kanonpris...

Kram o sov gott!

Erika sa...

Visst ska du få smaka av den kommande skörden! Vågar dock inte hoppas på någon gurka i sommar än, för plantan verkar lite klen...men jag ska bomba den med lite extra näring, så kanske den blir fin! :)

Petra sa...

Hej gumman!
Va underbart att läsa din blogg igen. Efter mitt uppehåll. Har saknat de. Ja barnen växer så fort. hmm inte kul alls.
Men men...

Oj skönt med semester. De e du mkt väl värd vännen.
Mys nu rejält med vänner och familjen din. Ta vara på varje dag.

Massa varma kramar till dig underbara du

Marianne sa...

Åh vad härligt för er med semester!! Ska ni hitta på något speciellt??
Träffade en knasdoktor igår när jag var ner med Affe för att kolla öronen. (han hade för det första knappt tid att kolla, sedan sa han med skarp röst åt Alfred att han måste sitta still. Han rör sig knappt alls.) Sedan sa han att rör var nog inte så bra... de växer ju till sig iaf när de är 6 - 7år. Men visst har de blivit stor skillnad för er!?? Vissa är verkligen på fel plats...
Ha en fin dag!!
Kram