onsdag, juni 03, 2009

Röjt undan!

När barnen lade sig så drog jag fram snabeldraken...
Dammsög nere och sedan skurade jag. Skoj värre. Tvättmaskinen går för fullt.
Man är aldrig ledig... Känns de igen? ;)
Man städar på jobb, och sedan städar man hemma. Sånt är livet!
Nu är det gjort iallafall. Ser liiite bättre ut än innan.

Ser fram emot morgondagen. Jag är ledig och jag och tjejerna ska fara och hälsa på min goa gumma med barn! :)
Länge sedan vi träffades på riktigt nu och jag har saknat henne. Det finns få människor som man kan berätta det mesta för. Men hon är en sådan människa! Tack vännen för att du finns!

Kanske man ska inta sängläge nu???
Känns att man var vaken tidigt imorse...

God natt på er alla!
Kram och sov gott!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

He he.. Du vet att snabeldraken är ett annat ord för det manliga könsorganet! Ha ha ha! Oh vilken rolig bild jag fick i mitt huvud nu! Men om det blir så rent med den är jag ju tveksam till... *asg*

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Kajsa: Nej, och de var knappast de ordet jag syftade på heller! ;) Bara din fantasi som skenade i väg lite! Här gäller snabeldraken enbart dammsugaren! Oki?