lördag, juni 13, 2009

Nu kom regnet!

Har nästan gått och väntat på regnet idag! ;)
Vi var till Hoting på förmiddagen en sväng. Fyndade lite strumpor och det var allt!
Alice åkte de två karuseller som fanns. Isac köpte lotter. Jag och mamma delade på en "langos" (eller hur de nu stavas) Gott som tusan men oj så mäktigt. Orkade ju inte ens halva.
Många Doroteabor träffade man på.

Skulle ta en promenad när vi kommit hem. Men först skulle gubben springa en sväng. Och när jag börjat gå så ringde mamma och meddelade att grillen var i gång så vi snart skulle käka. Bara att vända om. Blev 20 minuter iallafall. Alltid något. Gott som tusan var det med grillat och jag åt som om de vore min sista måltid. Sjukt!!!! Tack snälla mamma och pappa!!!!

Fick med mej goa S på en promenad ikvåll. Vi gick på rätt bra. En 50 minuters prompa massa snack och skratt! Tack, de behövde jag...

Nu är de stora barnen hos sin mormor och morfar. De ska sova där i natt. Alice har tjatat sedan igår om de... Elina är hemma med oss och mysar. Just nu springer hon runt runt runt så hon blir alldeles yr. Mammas stora bebis!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer: