torsdag, juni 25, 2009

Vilken underbar dag det har varit idag. Vilken underbar semesterdag! :) Jag bara njuter!
När jag insåg att de skulle bli en varm dag så bestämde jag mig för att vi skulle åka till Risnäset
och bada. INNAN de skulle bli fööör varmt. (och för att minimera risken för barnen att bränna sig) Vi åkte ut redan vid halv 10 och så stannade vi i 2 timmar. Lagomt.


Alice hoppade i direkt. Hon tyckte inte att det var så kallt...



Elina undersökte vattnet...




Isac gick mest omkring på bryggan från början...




Elina ville plaska i vattnet, så klänningen åkte snabbt av.




Isac blev hungrig och hittade kakor!!!!




Efter en stund hittade sig Alice till kakorna med...




Isac försökte fånga fisk med hjälp av en håv...



Elina smakade på vattnet... (och lite lera med. Usch!)





Alice badade och badade, men hon vågade inte doppa sig. ;) Sååå varmt var det nog inte ändå! ;)




Tyvärr tog batteriet slut i kameran som vanligt så jag kunde inte ta kort på Isac när han väl badade. Men han plaskade på som tusan och låg t.o.m i vattnet. Om de var för att jag sagt innan vi åkte att den som badade skulle få en peng? Det vet jag inte... ;)
Trodde ärligt talat att de knappt skulle blöta fötterna idag.


Imorgon ska de bli lika varmt! Underbart! :)


Inga kommentarer: