tisdag, juni 09, 2009

Bekvämlighet!

Att ha en bärbar dator är verkligen bekvämt...
I detta huset är de ju Isac som äger en. Och nu har han börjat ta betalt för var gång man lånar den. En mycket smart och ekonomisk kille! Brås inte på sin mor när de gäller ekonomin tror jag! Haha!
Nu har han iallafall kommit på att han ska använda sina sparade pengar till att köpa en bärbar dvd. :) han köper verkligen bra saker för sina pengar! En eloge till honom. Sen har vi då fröken slösa i familjen! ;) (De är inte jag faktiskt) De är Alice. Så fort hon har en slant i börsen så brinner de. ;) Hon är för rolig. Ikväll var de ballonger som hon bara måste ha... Imorgon är de en tidning, på torsdag är de något annat... Dock får hon inte handla när hon vill.

Alla barnen sussar sött i sina sängar!
Imorn är de jobb igen!

Jag ska kika på lite tv!

Sov gott!
Kram

3 kommentarer:

Therese sa...

Ha, ha du hade INTE velat se mig - jag lvoar ;-) Dessutom var det grymt med mygg - vilket ifs fick lite fart på mig *flina* Är grymt impad på dig som fått in motion som rutin i livet, den enda rutin jag har för tillfället är att äta... Men som sagt, min flytförmåga torde vara oöverträffad ;-) Hoppas du får en fin dag vännen! KRAM

Sanna sa...

Hihii min son har börjat ta massage när jag ska låna hans.De är för go det små..

Hoppas att allt är bra med dig och familjen..

Så får du ha en fin dag nu..

Kramar om

Therese sa...

8 km?! Du har ju ont i hinnorna då ska du vila, du kutar nog på jobbet *hytter med fingret* Måste ju vara rädd oom dig så du itne får en inflammation lagom till semestern... Kram!