tisdag, juni 23, 2009

1 mils promenad!

Jag bestämde mig efter middagen. Nu måste jag ut och röra mig. Blev slö efter jag ätit. Men så hoppade jag upp ur soffan. På med shorts och linne och träningsskorna. I med musik i öronen och sedan gick jag. 1 mil blev det visst! Jag är inte lite stolt över mig själv ikväll. Tänk om jag kunde vara lika duktig varje kväll????
Ska man våga visa sig i bikini NÄSTA sommar är de väl bäst att sätta fart nu va? ;)

Isac sover hos mormor och morfar han.
Men jag hann träffa han ikväll en sväng innan han for upp.
(Alice ville till sitt dagis och leka en sväng så Isac och jag följde henne dit)

Nu är tjejerna rena och fina och ligger i sina sängar!
Gubben är på väg ut på en löptur.

Själv ska jag följa tjejernas exempel att ta en dusch innan lite fika!

Kraaaaam

5 kommentarer:

Maria sa...

Gud va duktig du är!!!!! Tänk om du hade bott i Hoting och dragit med mej ut på kvällarna så kanske jag oxå hade kommit igång :) Vart gick du i kväll då??
Ha det bra och du kan visa dej i bikini redan nu!!!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Maria: Tack! Ja, eller om du bott i Dorotea! Hihi!
Jag gick bort till Risnäsets badplats och sedan vände jag där. Och gick till biblioteket. Där tog Micke upp mig. ganska exakt en mil blev det! Känns i benen nu! ;)

Nä, du! Jag vill väl inte skrämma slag på folket i sommar!
Haha! Får se till att de är folktomt om jag ska ta på mig bikini. ;)

Men de är sant. 4 barn på 6 år sätter sina spår. Och om nån stör sig på att titta så kan de ju alltid blunda! ;)

Kram

Nina sa...

Oj så långt du gått!
Väldigt bra jobbat!

Kram

Therese sa...

EN MIL?! Sträck på dig människa du är ju sjukt duktig - borde kanske skriva in mig på Kias motinsläger över sommaren?! Jag måste ut, jag som var så duktig, nu har hela 7 kg krypit sig på.... får trösta mig med att min flytförmåga denna badsäsong måste vara på topp... Men skämt å sido, man vill ju må bra, å det gör jag inte riktigt nu, så det är bara att ta tag i det igen.

Och jag blev så häpen när jag såg kommentaren, min bild av mänskligheten förstördes itne helt då människan hade vett att be om ursäkt, men om hon varit mer förnuftig hade det aldrig behövt ske å man inte behövt må så dåligt över en skitsak... Hoppas du får en fin dag, såg att ni väntar besök av P med familj! :-) Kram

Pernilla sa...

Vad du är duktig, tänk om en annan oxå kunde vara så duktig... Nu syns vi snart, hoppas ni är vaken!
Kram