måndag, juni 01, 2009

Plågat mig själv!

Så kändes det ikväll när jag sprang runt sjön. Förstår egentligen inte varför jag gör det? Jag gillar inte att springa... Haha! Men om jag får upp flåset lite bättre så kanske jag kommer att tycka att det är roligare? vem vet?
Förbättrade min tid med en minut iallafall. Men långt ifrån mitt mål... Innan sommaren är slut så ska jag banne mig ta mig runt på en MYCKET bättre tid. Lär ju inte bli så mycket styrka framöver nu så de är bara att köra på att springa/jogga runt sjön och gå långa promenader...

Dagen har gått fint. Lite småstressigt stundvis. Men de är ju som vanligt. Skönt ändå när de går på. Man slipper fundera så mycket då!

Blev bjudna på middag av bästa mamma och pappa. Mamma hade dessutom varit snäll att hämta hem alla barnen så jag kunde åka direkt upp till dem. Sedan att få sätta sig vid dukat bord och bara få äta. Det är lyx. Tack snälla mamma och pappa!

Barnen sussar sött.
Jag med ska strax hoppa i säng.
Ögonen känns trötta!

Sov gott!
Kram

1 kommentar:

Marianne sa...

Vad duktig du är som springer!! Det är skitjobbigt i börja men sen är det underbart!! Ja det var öronen, så nu har vi spektramox (hur det nu stavas) och han blev piggare efter en dos så det verkar ju lovande. Hoppas verkligen det går bra imorrn när hon opereras!! Affe hälsar en lycka till kram!