onsdag, juni 17, 2009

Semestern är här!

Hurra hurra hurra!
Inga mer stressiga mornar. Ska bli så skönt. För även om mina barn är extremt morgonpigga så behöver vi inte stiga upp direkt då de vaknar! Härligt!!!!!

Sista dagen på jobbet har gått finaste fint. Kommer allt sakna mina söta gamlingar. Men en månad går fort. Och Alice längtar ju redan tills hon får vara på dagis igen. *skratt*
Sååå bra trivs hon på sitt dagis. Hihi!

Fick mat hos bästa mamma och pappa idag. Sedan stannade Isac och hjälpte mormor och morfar med veden. En riktigt duktig kille är han min prins. Han skulle visst upp och hjälpa dem imorn med. (mamma har ju semester, hon hade hämtat hem Isac redan kl 12 så han fick vara med henne på eftermiddagen)
Vad gjorde man utan sina föräldrar????

Nu är gubben ute och springer. Själv har jag varit ute redan på en timmes rask promenad. Blev svettig. :P
Isac följde med Micke och skulle vänta vid sjön tills han sprungit klart.

Jag ska göra tjejerna redo för sängen. De är trötta efter sin dagisdag!

Kram på er alla!

8 kommentarer:

Marianne sa...

Härligt med semester!! Jo han hette Jan Söder..nånting, fruktansvärd läkare!!

Erika sa...

Ajsing, bajsing....har ju mina två "mördarveckor" nu...jobbar må-fre till veckan å veckan därpå alla dagar utom fredag....å den dagen har jag nog bokat in en dejt med Ewe. Men Ni fårju komma på helgen om Ni vill...är ju ledig både lördag å söndag. Annars får vi ta det om 3 veckor....då är jag ledig måndag, lördag & söndag! Shit oxå, jag låter som att jag är en ganska upptagen kvinna! ;) Jaja...vi kanske lyckas hitta någon dag som passar?! Kram

Petra sa...

Hej!
Va fin din blogg e!!

Jo min dag har varit ok.
Underbart att du har semester nu!!
GRATTIS!
SÅ glad för din skull. Då får vi hoppas att sommaren kommer nu då.
MAssa kramar
Petra

Vanja sa...

GLAD MIDSOMMAR & TREVLIG SEMESTER. Kram

Anonym sa...

Trevlig midsommar, önskar vi i Högland!

Therese sa...

Åh, så härligt med semester! Själv får jag kämpa i två till... men man ahr ju det man ser fram emot ;-) KRAM

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Tack gumman! Trevlig midsommar till er med! Kram

Idah sa...

Fy va härligt med semester =) kan tänka mig att den var efterlängtad, eller ;D