lördag, juni 06, 2009

Lördagkväll!

Sveriges nationaldag! Hurra för Sverige? Själv har jag inte firat något speciellt. Har jobbat! *skratt*
Dagen gick finaste fint. Men jag har varit trött. Dåligt väder. Vill ha sol och värme. NU!!! Kan de vara för mycket begärt???

Mamma och pappa bjöd på pastasallad till middag idag! Inte alls tokigt! ;) Tack snälla ni! Skönt att komma från jobbet och sätta sig till ett dukat bord. (att laga mat när man har jobbat är ingen vidare hit...)

Micke och barnen var ner på "sörgården" idag. De var minimarknad, ansiktsmålning och så fick man rida häst. Alice fick sig en ansiktsmålning. Ska lägga ut bild sedan.
Synd som sagt på vädret bara... var dit och kikade en snabbis med på min lunchrast.

Ikväll tog jag tjuren vid hornen och for ut på en joggingtur. Det var hur jobbigt som helst runt sjön ikväll. Gick, sprang, gick, sprang osv. Intervallträning! ;) Men jag gjorde det. Tyvärr lyckades jag göra illa mitt ben. Nu är de varmt som tusan där jag har ont. Har smörjt med Ulla-Märtas dunderlinement! (hur stavas de tro?) Imorgon är jag fit for fight igen! ;)

Hoppas att alla har haft en bra dag och att ni får en fortsatt trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer: