lördag, juni 13, 2009

Godmorgon!

Rätt person vann i gårdagskvällens final av talang 2009. Han var helt grym Charlie Caper!
Dock tyckte jag lite synd om pojken som kom 2:a. han hade klart varit värd pengarna han med. Tänk så många timmar han suttit i sitt liv och tränat. Ett underbarn!

Skulle lägga mig tidigt igår. Och de gjorde jag. Efter jag sett lite på Berg flyttar in, som kom efter talang, så hoppade jag i säng. Dock började jag läsa en bok som jag lånade från biblioteket tidigare på dagen.
Grymt bra. Kunde knappt sluta läsa. Men när kl närmade sig 1 och ögonen höll på att fara i kors så stängde jag boken och somnade. "Mamma, pappa, barn" heter den. Carin Gerhardsen har skrivit den. Jag plöjde igenom närmare 300 sidor igårkväll och hade inte så många kvar imorse då jag avslutade den.
jäkla sjuk världen är egentligen!

Vädret är inte det bästa idag. Vet inte vad vi ska hitta på? Troligtvis åker vi till Hoting för att kolla in marknaden. Man får väl klä sig efter vädret! ;)

Ha en bra dag alla som tittar in!
Kram

1 kommentar:

Sara sa...

Håller helt med dig, det var rätt som vann Talang 2009, jag tom röstade på Charlie :D Hoppas att ni hade en bra dag på marknaden. Kram