måndag, juni 29, 2009

Upprepning följer...

Känns som jag inte har så mycket nytt att komma med i bloggen!
Superväder även idag...
Varit ute mest hela dagen.
Risnäset på förmiddagen. Idag var även brorsonen med ut. Dagens födelsedagsbarn! Han fyller 8 år idag! GRATTIS Casper! :)

Barnen badade och fångade fisk med håv. Jo, Isac lyckades med det idag! 2 aborrar lyckades han fånga in. Gissa om han var stolt?
Har givetvis bilder från dagen men jag orkar inte leta reda på kameran nu. Känns en anings varmt framför datorn med...
Kanske imorgon...

Annars så fick vi trevligt besök av min kusin vitamin med barn i eftermiddag! Roligt att ses en sväng.
Annars har vi tagit de lugnt!

Gjorde en pastasallad till middagen. Gott att äta i denna värme! :)

Ikväll var vi till födelsedagsbarnet och åt supergod tårta! *mums* En marängtårta med dajm i! Skulle kunnat stanna och ätit upp hela... Tur jag inte gjorde det! Ätit alldeles för mycket gott idag redan. Herregud!!!!
Tur jag iallafall tog mig ut på en timmes promenad ikväll...
Alltid nåt!

Kram

2 kommentarer:

Vanja sa...

Mysig dag ni haft :) kram

sanna sa...

Sådan dagar kommer ibland vännne.. Det är bra att man tillåter sig själv att ha trög dagar. Det är tråkigt att man inte ska kunna känna sig nöjd.

Felet är att man oftas tittar på tjug åringar man är ju itne i det ålder längre man har fött fler barn. Varför kan man inte istället vara nöjd över det man har..

Nää nu blir vi nöjda över dem vi är, jag tog ett stort steg idag och då kan du vännen göra det också. Det kändes inge bra, men jag gjorde det...Lät så gott med pastasallad så gott i den här värmen, själv blev det en soppa, men det kändes helt fel.

Kramar om dig