torsdag, juni 25, 2009

Promenad gånger flera..

Innan barnen badade ute här hemma så gick vi en promenad ner på byn. Dagens första promenad. :)
Efter vi ätit middag begav jag mig ut på en egen promenad. GUD så varmt det var... Trodde jag skulle koka. Men runt järnvägsgatan tog jag mig. 50 minuter och jag badade i svett när jag kom hem. Härligt.

Sedan ikväll blev det en kortare promenad med M och tjejerna. Vi gick bara ner på byn. Allt för att få vara ute och njuta av sommarvärmen.

Känner mig nöjd över dagens promenader. Över en mil har jag gått. Trots denna värmen.

NU väntar duschen, fika och sen sängen!

Kram på er alla!

1 kommentar:

Therese sa...

hi, hi nej det var nog inte kläderna det satt i, hon badade heladagen igår naken, det var nog bara det att hon själv måste ta intiativet och komma på att det var kul. I går stoppade hon tom huvudet UNDER vattnet. Lite förvånad kom hon upp, för att sedan göra om det - galna unge! Ha en fin dag i solen vännen, själv ska jag nog ta och måla en säng... om inte solen vinner dragkampen ;-) Kram

Ps är du sugen på tennarband hojta till, för annars lämpar jag över de som är kvar till Mari igen Ds