söndag, juni 28, 2009

Slåss för livet!!!!

Är de vad man ska måsta göra för att få bort de där s-tans krypen???
Jag menar såklart knotten. Fy tusan säger jag bara. De kryper sig in i håret och under kläderna och tar sig en bit av oss. Usch!!!!!!!!

Ikväll var barnen nere på campingen med M och min mamma. Jag var ute och promenerade med Elina i vagn och stannade för en stund. Men jag kunde inte stanna kvar. På den korta stunden hann knotten bita Elina massor. :/ Mammas lillgumma. Hon ser numera ut som en prickig korv....

Nu ligger tjejerna i sina sängar, nybadade och fina.
Jag ska hoppa in i duschen för att sedan kliva ut från badrummet och börja svettas igen! ;)
Härliga tider!

Tack för maten idag igen snälla mamma och pappa!!!!!!!! De var supergott!

3 kommentarer:

Vendela sa...

Usch de där förbannade krypen förstör ju verkligen sommaren för er!! Så glad att vi slipper dem här!! Verkar ju va extra mkt i år - törs man åka upp tro? :-D

Kramis

Miranda sa...

Ja, det måste bara vad käften på de! (knotten alltså)

Therese sa...

Ja tänk om man kunde slippa denna jäkla ohyra, stannade och pratade en stund med Alex i går när jag och Camilla var ute och knatade och vi höll banne mig på att bli uppätna, så trist nu när vi inte kan klaga på just något annat ;-) Kram