måndag, juni 08, 2009

NU är man ledig!

En dag iallafall. Och de ska bli grymt skönt.
Min hjärna har gått på högvarv idag! M tyckte att jag var så speedad på förmiddagen. Haha! De var nog sant. På eftermiddagen kändes de som om jag skulle somna så fort jag satte mig ner.
Imorn ska jag bara ta de lugnt och mysa med barnen. Isac är på skolan några timmar. Kort dag imorgon. Tänk att det är examen på torsdag för han. Otroligt var tiden gått fort! Och jag har snart semester! :)

For och körde ett pass i styrkehallen ikväll. Hade tänkt och springa med. Men de får vänta tills imorgon. Är så kallt och grinigt väder ute.. Huvva!
(gubben är och springer nu han, får väl höra vad han tyckte om väderleken när han kommer hem)

Tjejerna ligger i sina sängar. Isac leker här nere med sin radiostyrda helikopter som han köpte i helgen.
Själv ska jag ta och fika lite. Magen kurrar!

Kram på er!

Inga kommentarer: