måndag, juni 15, 2009

Vad???

vilken natt. Jag är inte lite trött...
Först hade jag svårt att somna själv. Låg och vred på mig och vände mig i sängen... Sedan vid midnatt vaknar Elina och gråter. Tar henne till vår säng, men där vill hon inte ligga still. Håller henne i famnen, försöker få henne att somna om. Går inte. Gör välling, hon vill inte ha...
Ger alvedon då hon bara skriker. 2 timmar senare. Efter att vi suttit framför datorn och kollat på massa bilder. DÅ tar hon vällingen, dricker och somnar. Innan jag somnade var nog kl närmare halv 3. Gissa hur mina ögon känns nu? Efter 4 timmars orolig sömn.
*suck*
Vet inte vad det var? Men jag gissar på tänderna. Hon har ju 2 kindtänder på G och de gör nog ont...

Blir en seg dag känner jag.
Kram

3 kommentarer:

Bea sa...

Så har jag haft några nätter med Tilda. Någon gång då och då har hon vaknat och bara gråtit och inget har hjälpt. Nu var det länge sedan det hände, så jag tror oxå det var tänderna eller så var det växtvärk.
Men jobbigt är det, dom kan ju inte tala om vad det är. =(
Tråkväder idag oxå, vad ska man hitta på???

Therese sa...

Mässan gick bra, men kunde ha fått vara liiite mer folk ;-) Men man är väl aldrig riktigt nöjd *ler* Men du, exakt samma har skett här i natt svea somnade 7 vaknade 11 och skrek till 1, inget fungerade... sedan sov hon oroligt och vaknat och gråtit flera ggr fram till 5 då vi steg upp. Tar en "gacka" flaska nu och myser med mig, men är inte 100 pigg måste vara tänderna eller magen. Så synd om de små som inte kan säga vart de har ont...

Kram!

Therese sa...

Full fart här med för tillfället, men en lite grinig dam, borde nog sova... för nu är det nog bara tröttheten som talar. Hoppas innerligt att de båda klarar sig från att det blir något allvarligare. Kram kram!