söndag, juni 21, 2009

Ajaj!




Igårkväll så hände det som jag väntat på länge... Elina "klåfinger" var framme. Vi har ett sådant där måttband ni vet. Sådant med en järnkant. Ett sådant som åker tillbaka av sig själv. Vet ni vad jag menar???
Jag har sagt MÅNGA gånger att det inte får ligga framme så Elina får tag på det. Att det är farligt. Att hon kan göra illa sig. Men igårkväll så lyckades hon ändå.
Hon skar sig i ena fingret och de blödde på rätt bra. Men med 2 nallepuhplåster stoppade vi blodet och såret såg bra ut imorse när vi tog bort plåstret.

Tror ni hon lärt sig något av detta? Troligtvis inte. En sak är säkert. Hon gillar inte plåster...


5 kommentarer:

Pernilla sa...

ja vi kan väl bestämma onsdag, och vi kan komma till er, då kan jag passa på att hälsa på mamsen med :) kram

Petra sa...

Lilla nuttan! Aj aj aj. Barn lär sig aldrig . Tyärr.
Va go du e! Underbara du.
Blir alltid så glad när jag ser Kia i inläggs listan. =)

Jag önskar oxå att vi bodde närmre varann.
Hade varit trevligt.
Massa kramar

Petra sa...

Ja det ska jag faktiskt lägga på minnet. lät trevligt kram

Pernilla sa...

ja vi säger förmiddagen, vi kommer där kring 9 för jag lämnar River på dagis halv 9, han får semester v.28 han.... men skicka ett mess på onsdag! Kram

Petra sa...

Detsamma! Natt natt
KRam