tisdag, juni 09, 2009

Jag ger upp!!!!!!!

J-kla förba----- Så arg jag är.
Skulle ju fara och springa. Men efter bara 1½ km så värkte benhinnorna så mycket att jag fick ge upp! :( Så trist! När jag sprang i helgen hände ju samma sak. :( Dock hann jag springa klart då...
Kanske bara att inse? Jag är ingen löpare. :(
Minns att jag hade samma bekymmer i högstadiet så jag spelade innebandy. Sådant hade man ju förträngt...

Så i fortsättningen kanske de är lika bra att hålla mig till promenader och styrketräning ändå.
Skit! :(

Denna dagen har verkligen inte varit bra...
Men då kan ju morgondagen bara bli bättre,eller hur? :)

4 kommentarer:

Marianne sa...

Åh vad tråkigt! visst springer du runt sjön oxå där det borde vara mjuk. Dåliga skor??

Sanna sa...

Mäh, löpning är ju tråkigt.. och det gör ont! Bäst du tar och kommer och promenerar med mig istället :D Bara att hojta till om du vill ha sällskap gumman!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Vi kanske ska ta en promenad i helgen? Hänger du på!???
Kram

Sanna sa...

Ja men självklart.. man har ju ledigt på måndag oxå för dagiset är stängt :) Bara skicka sms när du ska ut!