torsdag, juni 04, 2009

Hopp i säng!

Isac har lagt iordning sina karnevalskläder för morgondagen. Alice likaså.
Lillan sover, känns som om jag med gör det snart...

Tog mig i väg på löpbandet en snabbis. Körde ett intervallpass och sprang drygt 3 km. De fick räcka kände jag. Vart tusan är kondisen man trodde att man hade? BORTA!
Gick in i styrkehallen och körde igenom kroppen sedan. Benen var rätt skakiga så jag körde mest överkropp. Rätt tomt var det, man ser att folket försvinner när de nalkas sommar.
Känns lite konstigt att springa inne med. När man kan springa ute? Men som de blåste ikväll så hade jag aldrig pallat att springa i motvind...

Känns som om jag kommit in i en svacka. Men jag vet ju hur jag fungerar. Ser jag inga resultat fort så ger jag snabbt upp. Men jag ska försöka.
Nu när de blir mindre styrka som tränas måste jag ju ta mig ut och jogga/springa iallafall...
Sparka mig i rumpan! Snälla!!!!

Nu-sängen känner jag.
Undrar just om de är något sevärt på tvn ikväll?

Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

SPARK SPARK :-D

Nä, inget sevärt på TV i min smak iaf. Jag gör nog tidig kväll :-)

Kram