tisdag, juni 23, 2009

Sovmorgon!

Jag fick sova till kl 8 imorse. Helt otroligt!!!
Jag minns ärligt talat inte när Isac sov till kl 8 senast? Det måste ha varit cirkusen som tog knäcken på han. Borde vara cirkus oftare. Hihi! Synd de ska vara så dyrt...

De ligger fortfarande och myser i sängen. Elina har druckit sin välling. Nu ska vi gå ner. Får se om de stora hänger på med.
Min mage har börjat kurra och de är dax att få i sig nåt.
(Dock borde jag inte behöva äta på flera veckor känns de som då jag bara blir större och större och inte åt andra hållet...)

Ikväll SKA jag ut på en lång promenad. Jag bara ska... Får se om jag lyckas få med mig barnen på en promenad ner på byn iallafall med.
Jag blir galen av att bara ta de lugnt. De är inte riktigt min melodi.

Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

Cirkusen var värd pengarna med andra ord? hi hi

Önskar er en varm, solig och trevlig dag :-)

KRAM