torsdag, juni 18, 2009

Hopp i säng!

Har jag gjort och tagit med mig den bärbara datorn. Alice sover gott bredvid mig i sängen. Elina sover gott på min andra sida i sin spjälsäng. Brudarna är samlade. ;)
Isac sover uppe hos mormor och morfar. Han har kört ved även ikväll och var så stolt över sin peng som han tjänat idag. En arbetsmyra de är han. Tror inte vi får några bekymmer när vår ved ska in i vedboden...

Skönt att lägga sig. Tog en promenad ikväll med. Men en liiite kortare än igår. Gick i ca 50 min rask takt. Känns bra efteråt. Dock tillhör jag ju den skaran som sedan äter med gott samvete! Haha! Inte konstigt att man inte går ner i vikt! Man får väl vara glad över att man inte går upp iallafall. ;)

Imorgon är de midsommarafton. Vi har inga större planer. Ska upp på "kullerbacken" och dansa kring midsommarstången iallafall. Sedan ska vi äta och dricka gott och bara vara. Ev får vi sällskap av S och hennes familj sen. *hoppas* Vore jättetrevligt! :)

Natti natti!
Kram

Inga kommentarer: