söndag, juni 14, 2009

Vilket jäkla väder...

Jag är grymt less på detta regnande nu. Inget kan man göra.
Jo, visst! Man skulle ju kunna städa förstås. Men de är ju inte de lättaste med 3 barn i huset som drar fram grejer lika fort som de åker bort...

Tog oss en sväng upp till fjället och hälsade på hos min farmor idag. Fick god äppelpaj. *mums* Dock tyckte Elina med att den var gos så hon åt upp min med. ;) Mammas matvrak.

Nu har barnen fått mat. Själv väntar jag och gubben med middagen ett tag. Åt en bit smörgåstårta hos mamma och pappa i eftermiddag...Haha! Ni ser. Man gör ju tusan inge annat än att äta sådana här dagar...
Men vem tusan vill ut och röra på sig i detta regn? Inte jag iallafall...
Ska ta mig ett hett bad ikväll... Ska bli skönt!


Nä, bäst att kolla vad barnen hittar på.
Kram på er alla!

Inga kommentarer: