torsdag, juni 11, 2009

3 bulor????

När jag skulle krama om Elina i eftermiddag, när jag kom från jobbet, så upptäckte jag en stor bula bak på hennes huvud. Trodde givetvis att hon slagit sig på dagis och frågade mamma om de sagt något. , de hade de inte. Tänkte att de var lika bra och ringa och höra med dagisfröknarna om något hänt. Men de visste heller inget? Hon hade då inte varit ledsen. För en stund sedan upptäckte Micke att hon hade 2 bulor till bak på huvudet????
Hon kan ju inte ha ramlat/blivit slagen 3 gånger idag?
Så jag drog slutsatsen av att de troligvis är myggbett hon fått. Hon reagerar väl starkt på myggen då hon inte är van....

1 kommentar:

Therese sa...

Ha, ha svea har också knölar + ett igensvullet öga. Såg ut som hon gått en boxningsmatsch ;-) Men nu har jag fått på lite alovera, så det är nog myggbett de reagerat på! Kram